Paluu Taide ja tuotokset

Musta Käsi II - Digital Deluxe Edition

Musta Käsi II - Digital Deluxe Edition

ViestiKirjoittaja Killjoy » 17 Tammi 2015, 01:05

Musta Käsi -duologia oli työn alla käytännössä vuoden ja luomisprosessin aikana me (käytännössä ainoastaan Matoro) loi(mme) aivan suunnattomat määrät sairasta ja pääosin tosi paskaa oheissälää. Tässä joka viikonloppu päivittyvässä ketjussa murskaan pätkä ja kuva kerrallaan käsityksenne henkisesti tasapainoisesta Kuralumesta.

Sanomattakin on selvää, että tämä topic sisältää spoilereita viestistä. Lukekaa siis vasta Musta Käsi II lukemisen jälkeen.

Viikko #1

Miten Musta Käsi II:n Xentoro jatkuu? Tässä vastaus:

Mustan Käden Tukikohta, Arkistot
Tuntia myöhemmin

Demiurgi, Matoro toisteli ajatuksissaan selatessaan muinaista historiankirjaa ajan alkuhämäristä. Kaikki ei täsmää – hän oli varma siitä. Mitä enemmän hän oppi, sitä pahemmin historia näytti olevan vinossa. Mitä jos joku voisi pyyhkiä asioita historian lehdiltä, hän muisti Killjoyn sanat.

”Yritin antaa tosi ilmiselvän vinkin”, Xenin turhautunut ääni keskeytti Matoron ajatukset. Toa kääntyi katsomaan hyllyjen väliin ilmestynyttä vahkia. Tai ei vahkia, Matoro muistutti itseään – nämä olivat lähempänä biomekaanista olentoa kuin vahkia. Mutta jotenkin se oli silti vahki.

”Nukkua ehtii kuolleenakin”, toa totesi ja palasi kirjaansa. Xen katseli häntä hänen hartioidensa yli – ja nappasi lähes Sarajinnopealla liikkeellä opuksen. Hän singahti kikattaen juoksuun.

”Ihanko tosi”, Matoro kuittasi hieman epäuskoisena. Sitten hän lähti punamustan vahkin perään juosten. Xen, tämä on typerää, hän ajatteli. Xen, me emme ole matoraneja, hän jatkoi.

Vahkista ei näkynyt jälkeäkään. Edes kikatusta ei kuulunut. Toa tutki ympäristöään hieman varuillaan. Jos vahki halusi leikkiä, Matoro aikoi antaa sen sille.
Hän huomasi kirjansa sängyllä, joka hänelle oli aiemmin osoitettu. Mekaaninen kujeilija ei voinut olla kaukana.

”Tiedätkö sen yhden sanonnan”, Xen ilmestyi varjoista: ”Bordakhit pitävät saaliista, joka juoksee.”

Ennen kuin toa ehti miettiä Metru Nuilaisen viisaudensiemenen merkitystä, metallinen naisen keho syöksyi häntä kohti epäreilulla nopeudella. Matoro ei aivan ehtinyt väistää, vaan lensi väkivaltaisesti selälleen lattialle, lyöden takaraivonsa sängynjalkaan.

”Minussa taitaa olla vähän Bordakhia”, Xen nausroi ja hyppäsi toan ylle, painaen tämän ranteet tämän pään sivuille kovaan ja kylmään lattiaan.

”Auts”, totesi Matoro. ”Etkö keksinyt mitään vähän vähemmän väkivaltaista tapaa saada minua tähän?”

”Hei, olen ollut täällä vuosikymmenet yksin”, Xen perusteli. ”Olen odottanut tätä!” Heidän kasvojensa välissä oli vain muutamia senttejä. Toasta oli vaikea katsoa silmiin jotain, jonka vaaleanpunaiset silmät sijaitsivat ennemminkin pään sivuilla kuin edessä. Vahkilla ei sen sijaan tuntunut olevan vaikeuksia katsoa toan mekaanisia lisäsilmiä. ”Ja kun sanon, että sinussa on jotan, tarkoitin sitä.”

”Ai etkö vain yrittänytkään olla runollinen”, Mustalumi totesi.

”Ole hiljaa ja suutele minua”, Xen vastasi ja kävi mekaanisin huulinsa toan kimppuun. Toa yritti äännähtää jotakin, mutta se katosi vahkin suun makuun. Hän ei ollut tosiaankaan osannut odottaa mitään sellaista sotakoneena pitämältään olennolta. Tuntiessaan vahkin kylmän kielen suussaan hän oli vakuuttunut eliittivahkien erityislaatuisuudesta.

Xen vapautti Matoron aggressiivisesta suudelmastaan. Toa katsoi yllään kiiluvia vaaleita silmiä. Niistä hehkui intohimo.

En väitä olevani kovin kokenut vahkien rakastaja”, Matoro kertoi kiusoittelevasti hymyillen. ”Mutta täytyy myöntää, etten odottanut ihan tätä.”

”Minua ei ole luotu sotaan”, Xen vastasi ja kuljetti sormiaan pitkin toan rintaa ja kylmyyttä hehkuvaa sydänkiveä. ”Äiti halusi tehdä minusta jotain, joka kykenisi samanlaiseen elämään kuin kuka tahansa matoran tai toa. Niin biomekaanisen kuin mahdollista.”

”Voin tutkia asian”, jään toa vastasi kiusoittelevasti ja vei kätensä vahkin punaisen kankaan peittämille hartioille ja kaulalle.

”Saatat yllättyä”, vahki vastasi ja kiljaisi, kun toa kaatoi hänet kyljelleen. Hän tunsi jään toan kädet vaeltelemassa ylävartalollaan ja selällään. Xen suuteli intohimoisesti Matoroa ja alkoi riisumaan soturia tämän mustasta haarniskastaan. Sinä yönä hän nauttisi kaikkien niiden maan alla jumissa vietettyjen öiden edestä.

Viikko #2

Kuva
Killjoy
Technodiktator Technodiktator

Re: Musta Käsi II - Digital Deluxe Edition

ViestiKirjoittaja Keetongu » 17 Tammi 2015, 14:23

klonk klonk klonk
Keetongu

ViestiKirjoittaja Guardian » 17 Tammi 2015, 14:36

Laittakaa tämä takaisin sinne mistä se tuli.

Keinolla millä hyvänsä.
Guardian
hevosia hevosia

ViestiKirjoittaja Pave » 17 Tammi 2015, 15:45

Piilottakaa naiset ja lapset!
Pave

ViestiKirjoittaja Kapura » 17 Tammi 2015, 16:53

OTP varmistettu ja lisätty shippausseinälle.
sometimes / i like fruit snacks
out by / the train tracks
a juice box / and headphones
i enter / the juice zone
Kapura

ViestiKirjoittaja Manfred » 17 Tammi 2015, 23:48

Okei.
Kuva
Manfred

ViestiKirjoittaja Killjoy » 26 Tammi 2015, 21:24

Viikko 2. materiaali lisätty. Matoro on edelleen vastuussa kaikesta pahuudesta.
Killjoy

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 26 Tammi 2015, 21:30

...

Joy.

En tiedä mitä suunnittelet, mutta se todennäköisesti epäonnistuu. Koska julkaisemalla noita motivoit minua vain shippaamaan paremmin.

Kuva
"We've always defined ourselves by the ability to overcome the impossible. "
Matoro TBS
Historiahirnahdus Historiahirnahdus

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 28 Tammi 2015, 23:25

IT IS THAT, I AM MISUNDERSTOOD.

THE ATROCIOUS HATERS AND WEAK CHILDREN WILL SAY THAT I AM A MONSTER. THAT I AM THE BIGGEST BAD GUY. AND THAT MY EVIL CRIMES NEED TO BE STOPPED USING TANTRUM PUNCHES. BUT NO.

I AM JUST A SIMPLE ARTIST.

AN ARTIST!!!

I BLEED THE BLOOD. OF A CRAFT'S MAN.

I SWEAT THE STUFF. OF A GENTLE SOUL.

AND I WEEP THE TEARS. OF A POET.

Matoro TBS

ViestiKirjoittaja MaKe@nurkka|_.) » 23 Helmi 2015, 15:17

Aha.
MaKe@nurkka|_.)
Nakke Nakuttaja Nakke Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 12 Touko 2015, 10:40

moi joiku

tiedätkö sen tunteen, kun inspiraatio iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta
ja se kohdistuu ihan VÄÄRÄÄN ASIAAN

silloin se inspiraatio pitää saada ulos!

OSA 2

… tai siis nauttisi, jos joku ilonpilaaja ei olisi avannut neiti kenraalin huoneen ovea silloin. Matoro ei ollut uskonut, että olisi fyysisesti mahdollista nousta istuvaan asentoon niin nopeasti, mutta hän joutui uudelleenarvioimaan kantansa teknosaatanan kypärän pamahtaessa sisään ovesta.

Ilonpilaaja katsoi heitä.

Xen ja Matoro, jotka nyt istuivat vierekkäin sängyn reunalla, vilkaisivat toisiaan. Ja sitten Joikua.

Ilonpilaaja katsoi heitä. Kenties oli onni, ettei hänen ilmettään nähnyt tämän kypärän alta. Matoro ei odottanut sen olevan iloinen.

”... mitä saatanaa?” saatana kysyi.

”Mutta isä! Matoro on moraaliton <i>viettelijä</i>! Minä olin täysin puolustuskyvytön hänen lipevää charmiaan vastaan!” saatanan tytär rikkoi hiljaisuuden epätoivoa pursuavalla äänellä.

”M–mut-” Mustalumi kritisoi. ”Sinähän tässä hyökkäsit minun kimppuuni! Jos tämä on jotakin, tämä on <i>seksuaalista ahdistelua!</i>”

”Voi, en minä voinut tehdä mitään, kun hän alkoi ehdotella minulle niitä asioita, isä! Hän painoi minut sänkyyni ja...”

”... Xen, sinä olit minun päälläni. Eikä toisin päin. Minä olin uhri!”

”Minä olen vain hento vahki, jota ei ole tehty sotaan”, Nui-Kralhin tytär jatkoi äänellä, joka ei voinut olla tosissaan. ”En kai minä mitään toan voimaa vastaan mahda!”

”Minä olen käsipuoli ja huomattavasti vähemmän TÄYTTÄ METALLIA!” Matoro kritisoi.

Killjoy seurasi heitä. Ilmeettä. Jos hänen puvussaan olisi ollut aseet, hän olisi varmasti jo räjäyttänyt jotakin. Jonkun.

”Mutta isä! Olin niin yksinäinen! Olin ollut täällä alhaalla <i>neljäkymmentä vuotta</i> kotiarestissa! Eikö se ole vähän epäreilua? Kaikki kaverini-” Xen yritti uutta argumenttia.

”Neljäkymmentä vuotta on kieltämättä aika suhteettoman pitkä aika yksin”, Matoro tuki tyttöä.

Joiku ei ollut vaikuttunut.

”Se oli vain toisiimme tutustumista! Enhän minä voi tietää kunnolla miten noiden orgaanisempien olioiden sosiaaliset normit menevät, kun olen ollut täällä alhaalla!”

”... jep, toisiimme tutustumista”, Matoro hymähti hiljaa.

Joiku ei ollut vaikuttunut.

Xen oli avaamassa uutta perustelua, mutta hänen isänsä puhui vihdoin. Kaksi sanaa, joilla hän olisi räjäyttänyt aurinkoja.

”Matoro. Sanoja.”

”Hei, jos kuvittelet, että... okei, saatat olla oikeassa, mutta voin vakuuttaa, että tämä ei ainakaan ollut millään tapaa <i>suunniteltua!</i> Lisäksi, se oli ihan puhtaasti Xenin syytä!”

”Matoo!” vahki hänen vieressään kommentoi ankeana.

”Teit itsellesi ihan liian hyvännäköisen tyttären”, Matoro jatkoi. ”Lisäksi, väittäisin, että kasvatuksessa voisi olla kritisoitavaa, mutta minulla on niin vähän kokemusta siltä-”

”Xen, sinun olisi kannattanut oppia kerrasta. Saat uudet neljäkymmentä vuotta arestia. Ja Matoro, maksa se plasmatelevisio. Ja painut sitten karzahniin täältä.”

He odottivat, kun Joi'un raskaat askeleet eivät enää kuuluneet.

”Mihin jäimmekään?” Xen kysyi.

”Minusta tuntuu, että se meni hakemaan ohjuksia”, Matoro vastasi.

”Ainakin kuolemme onnellisina”, kenraali vastasi.

”No, nyt kun asian laittaa noin-” toa ei saanut lausettaan loppuun, kun vahki oli jo hänen kimpussaan.

Kuva
Matoro TBS

ViestiKirjoittaja Pave » 13 Touko 2015, 06:50

Jaa.
Pave

ViestiKirjoittaja Killjoy » 08 Kesä 2015, 01:19

Book of Revelations of SDP

PÖÖÖ, sanoi Paavo Lipponen, joka oli saapunut samaiseen asevarastoon, jota klaanilaiset paraikaa kävivät läpi. Toat kuolivat sydänkohtaukseen nähdessään nukkemaisen olennon astuvan varjoista toistellen epäinhimillistä vaalisloganiaan uudelleen ja uudelleen. Cody ei nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin tarttua MÖRKÖÖN ja käyttää sitä Lipposen tuhoamiseen. Hän ampui, mutta Paavo ei värähtänytkään. Hän sai siitä vain voimaa. Voimaa jatkaa poliittista uraansa. Se oli ollut hänen suunnitelmansa koko ajan. Jokainen MÖRÖN laukaus hänen punaiseen sydämeensä vain nosti SDP:n vaalitulosta. Lipponen nauroi kolkkoa, stalinis-marxistista nauruaan, joka ajoi koko tukikohdan lovecraftimaiseen kauhuun.

Ja niin SDP voitti eduskuntavaalit 2016.

Ja sitten Lipponen sanoi “Cthulhu f’tang”. Kohu järisytti koko Saamea. Ja somea. Ja Suomea. Paavo Lipponen olikin Suuri Muinainen.

Kun paljastui, että somen tasavalan presidenti olikin suuri Cthulhu, maailmanlaajuinen reptiliaanihallitus aloitti välittömästi varotoimenpiteet.
Killjoy

Paluu Taide ja tuotokset