Paluu Tuki ja tekninen rällätys

Ongelmia chatin kanssa

Ongelmia chatin kanssa

ViestiKirjoittaja Don » 14 Touko 2014, 22:52

Kuva

Kuulin vähän juttua, että en ole ainoa kellä on ongelmia chattimme kanssa. Allekirjoittaneelle ELKOM tekee nykyään jatkuvan viestien syömisen ohella mm. sellaista, että chat jäätyy täysin. Vihreä valo jää palamaan, ja huomaan lentäneeni ulos vasta kun koitan kirjoittaa chattiin jotain. Tämä on vähän kiusallinen ongelma, sillä se tekee keskustelujen seuraamisesta käytännössä katsoen mahdotonta.

Käsittääkseni ELKOM tykkää potkia joitakin käyttäjiä ulos oikein huolella. Millaisia muita ongelmia ihmisillä on viime aikoina ollut chatin kanssa? Itsehän en tiedä yhtään mitä tuolle oikein voisi tehdä, mutta ehkä joku minua näppärämpi tietokonevelho osaa ehdottaa jotain.
~~~~~~~[]=¤ԅ( ◔益◔ )ᕗ
Don
uncle rubber uncle rubber

Re: Ongelmia chatin kanssa

ViestiKirjoittaja MaKe@nurkka|_.) » 15 Touko 2014, 02:13

Kuva
Firefox redirectaa aina chatlinkistä suoraan Klaanin etusivulle ensimmäisen kerran kun sinne yrittää mennä koneen ja selaimen avauduttua. Lisäksi itsellä chatilla on viime aikoina taipumus kuolla melko tyystin. Punainen valo palaa ja chatti vain seisoo kuin kuvakaappaus. En toki ole varma ovatko kyseiset ongelmat laitettavissa selaimen ja/tai nettiyhteyden piikkiin.
MaKe@nurkka|_.)
Nakke Nakuttaja Nakke Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Killjoy » 15 Touko 2014, 13:56

Minulla ainakin chattiongelmat loppuivat vakaamman netin myötä. On kuitenkin faktaa, että tämä meidän sivupohjamme on paljon epävakaampi verrattuna arkkuun. Monet näistä ongelmista olivat silloin lievempiä, tai niitä ei ollut lainkaan. Harkitsisin itse vakavasti jonkun vakaamman ilmaispaikan löytämistä chatille.
Killjoy
Technodiktator Technodiktator

ViestiKirjoittaja Manfred » 15 Touko 2014, 17:36

Minulla oli pitkä vastaus tulossa, mutta koko Android päätti rebootata spontaanisti. Kirjoitan, kun pääsen koneelle.
Kuva
Manfred

ViestiKirjoittaja Manfred » 16 Touko 2014, 13:45

Don kirjoitti:Allekirjoittaneelle ELKOM tekee nykyään jatkuvan viestien syömisen ohella mm. sellaista, että chat jäätyy täysin. Vihreä valo jää palamaan, ja huomaan lentäneeni ulos vasta kun koitan kirjoittaa chattiin jotain. Tämä on vähän kiusallinen ongelma, sillä se tekee keskustelujen seuraamisesta käytännössä katsoen mahdotonta.

Käsittääkseni tämä on Safarin ongelma, koska en ole kuullut kenelläkään muulla kuin Safarin käyttäjillä olevan tätä.

Make kirjoitti:Firefox redirectaa aina chatlinkistä suoraan Klaanin etusivulle ensimmäisen kerran kun sinne yrittää mennä koneen ja selaimen avauduttua.

Teet jotain väärin? Chat ohjaa etusivulle, kun klikkaa uloskirjausta. Tämä siksi, että muuten ELKOM rupeaisi jokaisen uloskirjauksen jälkeen kirjaamaan käyttäjän takaisin sisään, koska käyttäjä kirjautuu sisään avaamalla chatin. Tämä on meidän omaa aikaansaannostamme. Minulla ei ole yleensä tuon kanssa ongelmia.

Make kirjoitti:Lisäksi itsellä chatilla on viime aikoina taipumus kuolla melko tyystin. Punainen valo palaa ja chatti vain seisoo kuin kuvakaappaus. En toki ole varma ovatko kyseiset ongelmat laitettavissa selaimen ja/tai nettiyhteyden piikkiin.

Jos tämä ei ole kaikilla chatissä olijoilla, kyse voi olla nettiyhteydestäsi. Jos se on kaikilla, todennäköisesti servupuolen ongelmia.
Kuva
Manfred

Paluu Tuki ja tekninen rällätys