Paluu Kulttuuri

MOBAt

MOBAt

ViestiKirjoittaja Taiksie » 23 Tammi 2014, 14:48

MOBAt Eli Multiplayer Online Battle Arena Pelit AKA Dota Kloonit Tai Miksi Ikinä Haluatkaan Niitä Kutsua Ovat Tätä Nykyään Tosi Suosittuja. Tunnetuimpia Näistä On DOTA 2, LoL ja HoN. Minä Haluaisin Kysyä Mikä On Klaanilaisten Mobamaku Vai Onko Sitä Ollenkaan, Ja Tulin Tietysti Kerjäämään Peliseuraa .___.

Itse Pelasin LoLia Vuonna 2012 Mutta Taisi OllaSen Loppupuolella Kun Se Lakkasi Toimimasta Meidän Koneilla, Sitten Kun Se Rupesi Toimimaan Niin Jostain Syystä Vanha Akkoni. Ei Toiminut. En Jaksanut Tehdä Uutta Akkoa,Vaan Latasin Steamista Dota Kakkosen, Rakastuin Dota Kakkoseen Pienen Alkujärkytyksen Jälkeen Ja Nyt. Olen Pelannut Sitä Yli 160 Tuntia. Vaikka Pienenä Tuli Pelattua Paljon WC Kolmosta, Alkuperäinen Dota Ei Koskaan Toiminut Meidän Koneella Ja Näin Ollen En Sitä Koskaan Pelannut. Suosikki Hahmoluokkani On Pusher, Pelaamistani Hahmoista Pitää Mainita Ainakin DP, Sniper (Tää Oli Eka Minkä Opin), Bane, Lich, Venomancer Ja Ogre Magi, Kahta Viimeisintä Toki Pitäis Vielä Harjotella. Suosikki Pelimuotoni On Least Played, Tykkään Siittä, Kun Saa Koikeilla Paljon Uusia Hahmoja Ja Meno On Suhteellisen Letkeää Verrattuina Muihin Pelimuotoihin (Single Draftiin En Koske Enää Ikinä) Tulee Pelattua Myös Limited Heroessia Ja Tietysti All Pickia. Pelaan Useimmiten Jomman Kumman Veljen Kanssa, Jos Te Pelaatte Dotaa Ja Mun Kanssa Pelaaminen Kiinnostaa Puolikkaankaan Pisaran Verran, Lisätkää. Mut Stiimissä Kaveriksi Nimimerkki On Smagmardio (En Oo Enää Klaanin Stiimiryhmässä Ku Mut Jostain syystä Poistettiin) Jos Et Ole Vielä Alottanu Dotaa Mutta Kiinnostaa Vähääkään, Niin Suosittelen Lataamaan asen (Se O Ilmane :D) Pelakkaa Tutoriaali Sekä Halutessanne Lukekaa Joku Opas (Lisään Niitä Tähän Myöhemmin)

Joo, Mutta Vaikka En Pelaa Lolia Niin Jos Joku Teistä Pelaa, Nii Jos Pealiseura Kiinnostaa. Niin Voisin Pyytää Riotilta Vanhaa Akkoani Tai Tehdä Kokonaan Uuden, Vaikka Näin Jälkikäteen Olen Lukenut, Että Mulla Oli Aika Moni Asia Hukassa (En Esim Koskaan Tiennyt Hahmorooleja Tai Tuhonnut Yhtään Jungle Camppia) Olin Silti Paras Pelaaja Suurimmassa Osissa Peleistäni Aijemman RTS Tastani Avulla, Suosikkihahmojani Oli Annie Ja Tristina, Nämä Oli Myös Ainoat Hahmot Jotka Omisitin (Ostin InGame Valuutalla, En Tuhlannut Loliin Senttiäkään)

Pelaan Joskus Yhtä Aika Tuntematonta Mobaa Jota Kutsun Smunkiksi, En ole Mainostanut Siitä Kellekkään Ja Pelaan Sitä Ilman Yleisöä, Propsit Sille Joka Onnistuu Nimeämään Sen.

Tässä Oli Mun Setit:D
Taiksie
Aarijudmin Aarijudmin

Re: MOBAt

ViestiKirjoittaja Blezer » 24 Kesä 2014, 09:53

On se kumma, ettei tähän topiciin ole kukaan muu vielä onnistunut vastaamaan... Voi olla ettei valtaosaa klaanilaisista sitten visiinkään kiinosta ASSFAGGOTS (Aeon of Strife Styled Fortress Assault Game Going On Two Sides) genren peit.

Itse on tullut hakattua tuota Dota2:sta nyt tätä viestiä kirjoittaessa 914 tuntia yhteensä (ja silti olen aivan surkea pelaamaan). Lempiheroja ovat Abaddon, Witch Doctor, Bristleback, Skyrwrath Mage ja Mangus kyseisessä järjestyksessä.

Joskus aikoinaan pelasin muutaman kymmentä tuntia LoL:ia, mutta se ei oikein iskenyt eikä ole muutenkaan mitään kiinostusta palata. Smite on hieman alkanut kiinostamaan julkaisun jälkeen, mutta niin kauan, kun en voi pelata Ukko ylijumalalla en taida vaivautua lataamaan. Dotan lisäksi tällähetkellä kiinostavimman kuuloinen peli samassa genressä on Heroes of the storm, mutta sekin lähinnä vain Blizzard fanipoikuuteni takia.
You will be ubgradded T: Cybre man
Blezer

Paluu Kulttuuri