Paluu Kulttuuri

Klaanin Mätykkä-Topic

Klaanin Mätykkä-Topic

ViestiKirjoittaja Taiksie » 06 Maalis 2018, 17:08

Kepen Kanssa Puhuessa Discordissa Tajuttiin Että Olisi Hyvä Idea Perustaa MTG Aiheinen Topicci Ihan Tänne Klaaninkin Puolelle. Vaikka Yleisen Pölinä Ollaan Pidetty Ja Tullaan Jatkossakin Pitämään Discordin Puolelle, Täällä Olisi Hyvä Pitää Listaa Pakoista Sekä Mahdollisista Kuutioista Sekä Milenkiintoista Pitää Tietoja Suhteestamme Ja Historiastanne Kyseisen Pelin Suhteen Sekä Mitä Millainen Kokoelmanne On Ja Pelimuotoja Klaanilaiset Pelaa.

Itsestäni Ja Mätykästä:
Omien Tietojeni Mukaan Olen Klaanilaisista Pelannut Tätä Korttipeliä Kaikkein Pisimpään, Aloitin Joskus Time Spirali Blockin Ollessa Kesken Aikoihin, Eli Olen Tänä Vuonna Pelannut Tätä Peliä Yksitoista Vuotta. Pelin Minulle Esittelivät Minun Isoveljeni, Kun Yhtenä Päivänä Kysyin Voisiko He Opettaa Minua Pelaamaan Tätä, He Olivat Pelanneet Tätä Peliä Portalista Lähtien, Eli Kymmenen Vuotta Minua Pidempään. Pelasin Tätä Isoveljieni, Joskus Siskoni, Serkkujeni,Luokkatovereitteni Sekä Seurakuntalaisteni Kanssa, Loppujen Lopuksi Kaikilla Heillä Kiinnostus Kumminkin Hiipui Ja En Tainnut Pelata Vuosien 2014-2016 Välillä Melkein Ollenkaan, Huomasin Kumminkin Klaanilaisten Kiinnostuksen Nousevan Kyseistä Peliä Kohtaan Ja Kuin Kuulin Keetongun Aloittaneen Pelaamaan Commanderia, Pelimuotoa Josta En Ollut Aiemmin Kuullut Aloin Pakanrakennukseen. Ensimmäiset Yksintekemistäni Commanderpakka Oli Täysi Sotku Joka Rikkoi Pelimuodon Sääntöjä Ja Siittä Huolimatta Sillä Oli Mahdotonta Voittaa. Tämän Jälkeen Luin Säännöt Ja Pyysin Pakantekoon Isovejeni Apua Ja Onnistuin Näin Ollen Tekemään Oikeasti Kilpailukykyisiä Pakkoja. Seuraavan Kerran Voitinkin Keetoa Vastaan 3 Peliä Viidestä, Joten Minun Pitäisi Nyt Olla Taas Terässä.

Kokoelma:
Suurin Osa Käyttämistäni Korteista Ei Ole Minun, Ne Ovat Isoveljieni Kortteja Joita He Minun Antavat Käyttää, Koskeivat Itse Enää Mätykkää Pelaa (Vanhempi Isoveli Toki Vielä Pelaa Meidäntekemillä Commanderipakoilla Minua Vastaan pakkatestejä) Kokoelmasta Suurin Osa On Vuosilta 1997-2012, Siellä On Toki Joitain Vanhempia Ja Muutaman Buusterin Verran Uudempiakin. Kokoelma On Ainakin 16 Pienen Muovilaatikon Sekä Kahden Kansion Kokoinen (Joista Toisessa On Rareja Ja Foileja Ja Toisessa Vanhoja Kortteja Jotka Ostimme Yhdeltä Serkulta), Mutta Sen Lisäksi Meiltä Löytyy Muutama Pahvilaatikollen Kortteja Lisää.

Mitä Pelimuotoja Pelaan Tätä Nykyään:
EHD (Tämän Pelimuodon Te Esittelitte Mulle)
Cube
Random Tabletoppelejä Random Tabletop Pakalla

Pauper Ja Pauper EHD Vaikuttaa Kiinnostavilta Pelimuodoilta, Mutten Ole Vielä Vaivautunut Tekemään Yhtään Pakkaa

Tämänhetkisen Pakat Ja Kuutiot:
EHD/Commander
Jhoira of the Ghitu
Mayael the Anima
Tolsimir Wolfblood
Toshiro Umezawa
Jarad, Golgari Lich Lord

Työn Alla On Vielä Tajic, Balde Of The Legion, Wort The Raidmoher Sekä Sinimusta Controllipakka Tällä Hetkellä Ilman Komentajaa

Cube

Olen Tehnyt Pelaamakelvottoman Huonoista Korteista Cuben, Joka Tarviksee Vielä Vähän Fiksailuja

Löytyy Tämän Lisäksi Joitain Satunnasia Tabletoppelailuun Soveltuvia Pakkoja.
Taiksie
Aarijudmin Aarijudmin

Re: Klaanin Mätykkä-Topic

ViestiKirjoittaja Kerosiinipelle » 12 Maalis 2018, 23:05

Käytänpä tätä listatakseni EDH-pakat:

Mono:
- Patron of the Moon (U landikekkulointi)
- Kozilek, The Great Distortion (väritön Eldrazi, kiitos Jögge!)
- Elesh Norn, Grand Cenobite (W tokenit)
- Rhonas the Indomitable (G fight/infect, vaatii säätöä koska se on vähän ikävä)

2:
- Athreos, God of Passage (WB cleric-tribaali)

3:
- Queen Marchesa (WBR politiikka/aikido)
- Sydri, Galvanic Genius / Sharuum the Hegemon (WUB artifaktit)
- Marchesa, the Black Rose (UBR +1/+1 counterit/reanimointi)

Suunnitteilla:
- Atogatog (WUBRG atog-tribaali/alt-winconit)

Näiden lisäksi sekalainen läjä kasuaalipakkoja joista muutaman voisi laajentaa EDH:ksi.
Kerosiinipelle
Technodiktator Technodiktator

Paluu Kulttuuri