Paluu Kulttuuri

Mitä söit viimeksi?

Mitä söit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Nenya » 13 Marras 2015, 17:44

Itse söin juuri aamupalaksi manda- siis klementiinin ja paahtoleipää. Mandariini oli vähän huono, koska keskimäärin palassa oli ~3 siementä. 2/6.

Leipä taas ei itseasiassa ollut paahtoleipää, vaan paahdoin Fazerin kaurapuikulaparin. Ne ovat aina hyviä ja korvasivat vähän epäonnea hedelmäalalla. Leivän päällä tosin ei ollut mitään margariinin lisäksi, koska jääkääppi vihaa minua eikä täyty itsestään. Margariini oli tällä kertaa perus-flooraa. Sen suhteen minulla ei ole juuri mielipiteitä, ja valitsen yleensä kaupassa melko satunnaisesti.

Myöhemmin syön varmaan jääkaapista vähän jauhelihakeittoa. Sitä siellä onneksi on, ja riittää varmaan huomiseksikin. Illasta en vielä tiedä. Pitäisi joskus käydä kaupassa. Saa nähdä mitä käy.
"political correctness has destroyed our humanity"
klaanon-juttujaKuva
Nenya

Re: Mitä söit viimeksi?

ViestiKirjoittaja MaKe@nurkka|_.) » 13 Marras 2015, 22:12

Ruokaa.
MaKe@nurkka|_.)
Nakke Nakuttaja Nakke Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 13 Marras 2015, 23:18

Suklaata.

Tai lakritsia. En ole varma kumpaa viimeksi. Molempia sopivassa suhteessa, luulen.
"We've always defined ourselves by the ability to overcome the impossible. "
Matoro TBS
Historiahirnahdus Historiahirnahdus

ViestiKirjoittaja Pave » 14 Marras 2015, 13:31

Söin aamiaiseksi juustomakkarasämpylän ja join kaakaota. Sen jälkeen olen syönyt Pringles-sipsejä ja juonut pari kuppia kahvia. Sipsit loppuivat. Karkit loppuivat jo edellisiltana. Olen hieman ahmatti.
This is fine.
Pave

Paluu Kulttuuri