Paluu Yleinen keskustelu

Tänään on paha päivä!

Re: Tänään on paha päivä!

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 07 Heinä 2014, 09:32

Kuva

hyvästi vapaus

Nyt menen ja lohdutan itseäni looppaamalla Mamban "Vielä on kesää jäljellä" seuraavat kaksi tuntia.
"We've always defined ourselves by the ability to overcome the impossible. "
Matoro TBS
Historiahirnahdus Historiahirnahdus

ViestiKirjoittaja Pave » 12 Elo 2014, 18:40

En tiedä. Tänään oli lukion eka päivä, mutta olo tuntui hieman synkältä. Jotenkin oli ahdistavaa nähdä yllättäen että niin moni yläasteelta on samassa lukioluokassa. Olin ajatellut että lukioon meno olisi paljon kivempaa kuin yläasteelle, mutta eipä se ollutkaan niin erilaista. Noh, ehkä huomenna on parempi päivä.
This is fine.
Pave

ViestiKirjoittaja Ju0pp0 » 12 Elo 2014, 21:25

Kyllä! Tänään on paha päivä... Ajoin pyöräni nurin maantiellä ja vauhtia oli vähän reilun yheksänkymment km/h...
Ju0pp0

ViestiKirjoittaja Nenya » 10 Joulu 2014, 15:27

Jee joulu on tulossa ja kaikki menee tooosi hyvin joten loin vahingossa tosi manumaista taidetta hups olen vähän huolissani itsestäni

Kuva

lisäksi aaaa

aaaa

ḁ̜̳̼͓̺͐a̤͙̯̬ͬaͦ

a̺̥̰̣̫͈̜̭̥̘̦̤̘̪̍̃ͭ̅̀̾͐̒́̌͌̋ǎ͔̮̭̥ͯ̾ͮ̏̅̽̄ͭͥ͌̀͛́ͯa̻̲͓̜̰͚̗͉̰̒ͧ̇̋

.
"Pride-tapahtuma edustaa homonormatiivista yhteiskuntakäsitystä,
jossa heteronormatiivuus on suuri sortaja, joka pitää voittaa ja kaikki sitä edustavat tahot valloittaa."

bioklaani.horse
klaanon-juttujaKuva
Nenya

ViestiKirjoittaja Dr.U » 19 Joulu 2014, 10:56

Tänään on todella ikävä päivä. Eilen sain illalla tietää, että mummollani on niin paha syöpä, ettei sitä voi hoitaa ollenkaan, koska muori on niin huonokuntoinen. Olen tässä jo pitkään pohtinut sitä milloin muori heittää veivinsä kun se on rampannut sairaalassa pitkin syksyä. Mummon syöpä ja työttömyys ovat tämän syksyn ajan stressanneet ja vaivanneet mieltä, mutta olen kyllä siitä kiitollinen että lähdin intistä ja sain senkin ajan käytyä viikottain mummon luona. Kirjoitan tätä nyt aika itkuisena, mutta olen kohta lähdössä mummoa moikkaamaan, koska voi olla ettei kohta sielläkään tarvitse enää käydä *sob*. On tosi turhauttavaa kun ei voi itse asialle mitään ja todella läheinen sukulainen on kohta poissa. Samalla tuntuu pahalta etten ole saanut elämässäni mitään aikaiseksi ja mummo ei tule varmaan koskaan näkemään minua hyvässä työpaikassa tai parisuhteessa. Tiedän kyllä, että näin ei saisi ajatella ja pitäisi tehdä asioita sen eteen että nuo joskus saavuttaa itsensä takia. Tuntuu vain että minulla on oma velvollisuuteni siinä että tämä suku jatkuu tai jotain. Onhan mummoni tukenut minua todella paljon koko elämäni aikana, eikä se ole pahemmin sanonut tekemisiini vastaan. Onneksi mummoni sentään ehti nähdä valmistujaiseni, siskoni tapauksessa voi olla liian myöhäistä.

Ei minulla muiden isovanhempien kanssa ollut tällaista, sillä pappa ja vaari eivät erityisemmin pitäneet meistä lapsenlapsista ja mummi kuoli syöpään jo joskus 2000-luvun alussa eli aika kauan aikaa sitten. Muutenkin olen usein pitänyt kuolemaa luonnollisena asiana, mutta kaksinaismoralismini tulee pintaan kun ajattelee tai tiedostaa että sukulainen tai tuttu on kuihtumassa pois.

Taidan nyt lähteä moikkaamaan mummoa sairaalaan. On tässä työttömyydessä se hyvä puoli, että voi mennä ja tulla milloin vain. Pitää vain ajatella, että jokainen hetki mummon kanssa on se viimeinen, ettei mitään jää sanomatta.
"Come on Ace! We have a work to do!"
Dr.U

ViestiKirjoittaja Keetongu » 23 Joulu 2014, 21:42

Koiramme kuoli pois. Jonkinlainen puolihalvaus, aivokasvaimen aiheuttama ehkä. Ei kyllä ihan puun takaa tullut, tahti oli koiralla hidastunut ja sydänvian aiheuttama köhä kuluttanut jo jonkin aikaa. Ratkiriemukkaissa joulutunnelmissa tässä ei siis olla, vaan elämäpä menee menojaan. Ainakin on viiden päivän loma ja rakentelurupeama onnistui mainiosti. Sellaista.

Maikki 2005-2014, luulisin. Oli hyvä tyttö hän.
Keetongu

ViestiKirjoittaja Guardian » 23 Joulu 2014, 21:46

16 vuoden kokemuksella voin sanoa, että koirat ovat objektiivisesti parhaita.

Osanottoni.
Guardian
hevosia hevosia

ViestiKirjoittaja Killjoy » 23 Joulu 2014, 21:46

Levätköön rauhassa. Osanotot siis täältäkin.
Killjoy
Technodiktator Technodiktator

ViestiKirjoittaja Pave » 25 Joulu 2014, 19:26

Lapset huutavat. Mikään ei toimi niin kuin pitäisi. Sisko vittuilee. Vituttaa.
This is fine.
Pave

ViestiKirjoittaja MaKe@nurkka|_.) » 07 Tammi 2015, 17:56

Ikävä nuha. Viime yö oli suhteellisen hemmetillistä mongerrusta sängyssä. Nieleminen pistelee ihan saakelisti. Viluttaa. Päätä särkee. Bleääääh...
MaKe@nurkka|_.)
Nakke Nakuttaja Nakke Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Dr.U » 08 Tammi 2015, 03:42

Tuli juuri isältä viesti että mummo kuoli 3.20 Saattohoitokodissa. Sinne meni yksi läheinen ihminen elämästä. Viimeinen isovanhempi meni siinä. Tuntuu pahalta kun oli todella läheinen ja kävin siellä lähes viikottain monen vuoden ajan. Nyt on taas vähemmän paikkoja minne mennä. Hyvä alku uudelle vuodelle.
"Come on Ace! We have a work to do!"
Dr.U

ViestiKirjoittaja Snowie » 08 Tammi 2015, 13:31

Dr.U kirjoitti:Tuli juuri isältä viesti että mummo kuoli 3.20 Saattohoitokodissa. Sinne meni yksi läheinen ihminen elämästä. Viimeinen isovanhempi meni siinä. Tuntuu pahalta kun oli todella läheinen ja kävin siellä lähes viikottain monen vuoden ajan. Nyt on taas vähemmän paikkoja minne mennä. Hyvä alku uudelle vuodelle.

Osanottoni ja voimia.
Kuva
Snowie

ViestiKirjoittaja Don » 08 Tammi 2015, 14:23

Osanotot ja jaksamisia U:lle tältäkin suunnalta.
~~~~~~~[]=¤ԅ( ◔益◔ )ᕗ
Don
uncle rubber uncle rubber

ViestiKirjoittaja MaKe@nurkka|_.) » 08 Tammi 2015, 14:25

Samoin.
MaKe@nurkka|_.)
Nakke Nakuttaja Nakke Nakuttaja

ViestiKirjoittaja Killjoy » 08 Tammi 2015, 15:06

Syvimmät osanottoni.
Killjoy