Paluu Yleinen keskustelu

Urban Dead

Urban Dead

ViestiKirjoittaja Don » 18 Tammi 2014, 19:50

In death, the city stirs. Its borders still locked down after a sudden government quarantine seven years ago, Malton's trapped civilians make their way through the derelict buildings, surviving the changing seasons to rebuild their fragmented society from the rubble upwards. Military cleanup squads patrol the empty streets, stationed in the city for the long haul, while embedded scientific groups continue the experiments that brought them here.

Urban Dead on nettiselaimessa pelattava ilmainen moninpeli, jonka tapahtumapaikkana toimii Maltonin kaupunki. Pelissä pyritään selviytymään hengissä Maltonin vallanneiden zombien keskellä, tai vaihtoehtoisesti nitistämään viimeisetkin selviytyjät. Pelissä voi nimittäin mielensä mukaan pelata joko elävänä tai epäkuolleena. Peli ei ole grafiikkojensa puolesta mikään kaikkein näyttävin (= se on pelkkää tekstiä ja ruudukkoa, öhö öhö), mutta ihan hauskaa ajantappoa se kyllä on.

Linkki peliin
The Urban Dead Wiki
Maltonin kartta

- - -

Oli miten oli, moni klaanilainen tietää kyllä jo mistä tässä on kyse. Muistelen haikeudella aikaa jolloin seikkailimme yhdessä Maltonissa epätasaisella aktiivisuudella. Ajattelin itse aloittaa taas Dödin ah-niin-hidastempoisen pelaamisen, ja kaipaan ehkä seuraa. Tätä viestiä kirjoittaessani istuskelen eräällä West Becktownin paloasemalla. Maisemanvaihdos olisi suotavaa, sillä luulen saaneeni paikalliset pistoolileikeilläni aika vihaisiksi. Jos joskus törmäätte hahmoon nimeltä Delucci niin älkää ampuko.
~~~~~~~[]=¤ԅ( ◔益◔ )ᕗ
Don
uncle rubber uncle rubber

Re: Urban Dead

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 19 Tammi 2014, 09:23

Mitä jos aletaan pitää miitit tämän pelin kautta. Ei meno ainakaan yhtään epäkuoleempaa voisi olla.

Ha ha ha.

Joo, olen Donin kanssa West Becktownissa. Minulla on pari pistosta klaanilaisille, jotka haluavat epäzombifioutua.
"We've always defined ourselves by the ability to overcome the impossible. "
Matoro TBS
Historiahirnahdus Historiahirnahdus

Re: Urban Dead

ViestiKirjoittaja Don » 24 Tammi 2014, 19:29

Kerään aseistusta Chudleytonin Kenefie Lane Police Deptissä. Hulluna tavoitteenani on Caigeriin hyökkääminen ja paikan kunnostaminen. Paikka on luonnollisesti raunoina, eikä siellä viimeksi näkynyt muuta kuin läjä zombeja. Teilasin muutaman vain tajutakseni, että minulla ei ollut tarvittavia työkaluja paikan korjaamiseen. No, nyt on.

ps en tule selviämään yksin tulkaa apuun !!!!
~~~~~~~[]=¤ԅ( ◔益◔ )ᕗ
Don
uncle rubber uncle rubber

Paluu Yleinen keskustelu