Paluu Klaanon-keskustelu

Teoriatopic

Re: Teoriatopic

ViestiKirjoittaja Keetongu » 31 Heinä 2016, 23:16

Oho, kuumottelevaa! Viesti ja wikisivu ovat menneet minulta ohi. Mietinkin äskesn sätissä wikisivun tekstiin nazorak-näkökulmaa, sillä torakoiden yhteys mysteeritavaraan on kovin kuumottelevaa! Selvästikään ne eivät ole vain juonipointti, jolla saadaa klaani sotaan. On Koodi Sininen ja Direktiivi 6 ja se klaanin vanki, alikessu, joka on imperiumin tärkeimpiä pihtileukoja. Ja Uusi Sukupolvi Suletuineen. Huh huh!

Ensimmäinen yritti. Hän repeytyi irti kohtalostaan.

Tästä minulla on vähiten mieltä. Kenraali 001. Mikä on hänen kohtalonsa? Suojella äitiä? En osaa sanoa...

Toinen yritti. Hän repeytyi irti elämästään.

Amiraali 002 haluaisi vain matkata maailman merillä seikkaillen jäävuorelta toiselle, vaan ei ole sellaista miehen elämä. Eh? Ei liian kaukaa haettua?

Kolmatta ei enää ole. Neljäs katosi kaikkien mielestä.

Maavoimien komentaja 003 syötettiin emolle, joten häntä nyt ainakaan ei enää ole, se on varmaa. Neljännessäkin on järkeä. 004:stä tuli uusi 003, nelosnumeroa ei enää ole, vaikka niveljalkainen elossa onkin. Tietenkin tässä on vähän se ongelma, ettei amiraalin jälkeen nazorakit mene enää syntymäjärjestyksessä. Mutta ei anneta sen haitata!

Viides on vailla itseään.

Minä olen kirjoittanut Metrojääkäri-kenraalimajuri 005:llä pari kappaletta yhteen postiin pari vuotta sitten. Hahmo todellakin on vailla itseään. Joku voisi kysyä, tekeekö Gee tästä juonipointin. Minä en kyllä ihmettelisi. Voin kuvitella Geen kirjoittavan tuota litanjaa, miettivän torakoita ja kiroavan, miten laiska olen ollut hahmon kanssa.

Kuudes astui jo liian pitkälle.

Tohtori 006 on mielenkiintoinen hahmo, joka 1. meni liian pitkälle Uuden sukupolven kanssa joskus vuonna 2011 ja 2. meni liian pitkälle mielessään kysenalaistaessaan imperiumin toimintaa. Ei liian kaukaa haettua?

-------------------------

Tietenkin meillä on muitakin kuusikkoja kuin nuo. Nuket mainittiin jo, mutta toisaalta, tuo teksti kuulostaa siltä kuin se tulisi nukeilta (tai Avdelta): Jään Soturi kaivautui liian syvälle. Selittäisi myös fonttiyhtenevyydet. Mutta ehkä ne eivät puhuisi niin itsestään? Toinen mahdollisuus on se kuusikko, joka mainitaan Profeetan Valtakunnan lopussa tahi sitten Kuningatar, Ritari ja kumppanit; elleivät ole "samaa sakkia".

104-25-26 on muuten 3. Luku on myös psalmi.

25
There is the sea, vast and spacious,
teeming with creatures beyond number—
living things both large and small.
26
There the ships go to and fro,
and Leviathan, which you formed to frolic there.

Leviatan, suoraan Jöken posteista, ehkä Viktor Wars -tavaraa? Muusikin dropbox-sijainti täsmäisi! Uuuuu!
Keetongu

ViestiKirjoittaja Kapura » 01 Elo 2016, 21:20

http://fi.bionicleknightklaanon.wikia.com/wiki/05-375-5051

vahvistaako tämä teoriaa "kryptinen numerosarja on torakat" vai heikentääkö??? laitan oman myöhemmin
tumblr | twitter | ??????
moi oon alexandar stubbp
äänestä edus kunta valleisa pls
Kapura

ViestiKirjoittaja Pave » 21 Elo 2016, 16:56

Viides on vailla itseään.

Minä olen kirjoittanut Metrojääkäri-kenraalimajuri 005:llä pari kappaletta yhteen postiin pari vuotta sitten. Hahmo todellakin on vailla itseään. Joku voisi kysyä, tekeekö Gee tästä juonipointin. Minä en kyllä ihmettelisi. Voin kuvitella Geen kirjoittavan tuota litanjaa, miettivän torakoita ja kiroavan, miten laiska olen ollut hahmon kanssa.

Kröhöm. 005 on totuusministeri, 004 taas metrojääkärien kenraalimajuri. Mikäli Tongu tarkoitit, että nykyinen 004 oli aiemmin 005 niin okei, mutta jos tuo oli vain sekaannus niin get your nazorakshit together tongu.
This is fine.
Pave

Edellinen

Paluu Klaanon-keskustelu