Paluu Klaanon-keskustelu

Karsitut kohtaukset ja hylätyt hypejulisteet

Karsitut kohtaukset ja hylätyt hypejulisteet

ViestiKirjoittaja Kapura » 14 Huhti 2018, 20:57

Jos olet kuten minä, sinulla on tiedostojärjestelmän syvyyksissä Klaanon-kansio täynnä lukemattomia hetken mielijohteita leikatuista kuvituskuvista hypejulisteisiin, jotka eivät koskaan nähneet päivänvaloa. Dumppaan tänne nyt asioita, joiden broileripäivämäärä meni umpeen jo ajat sitten; osa näistä laadittiin niin aikaisin, että juonijutut ehtivät yhteiskirjoituksen kurimuksessa vaihtua toisiksi, osasta en ole ihan varma, miksi jätin julkaisematta, koska standardini kuvitukselle eivät milloinkaan ole olleet hirveän korkealla. Varmaan ihan unohdin? No, tässä kuitenkin mielivaltaisessa järjestyksessä juttuja:

PAINAJAINEN MERELLÄ

Spoileri
Näiden oli ehkä tarkoitus olla joskus viestin kuvitusta, mutta en ole ihan varma, mitä tapahtui tekoprosessin aikana, joten ne ovat nyt virallisesti KONSEPTITAIDETTA.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Sulje spoileri

joku deittisimulaattorijuttu

Spoileri
Tämä projekti ei milloinkaan edennyt pidemmälle kuin nämä kolme assettia.

hups pitääkö minun nyt laittaa Ihme Maahan gaggulabio dating minigame

Kuva

Kuva

Kuva
Sulje spoileri

Aft-Amana

Spoileri
Toistonappi kraanimaatiolle; ei taida olla viestin nykyversiossa?

Kuva

Joku tuntematon shitty juttu.

Kuva

Ehkä kraanimaation ainoa onnistunut assetti ilman jpeg-kompressioartifaktien armotonta puristusta.

Kuva
Sulje spoileri

Punasiirtymä

Spoileri
Hylättyjä kuvituskuvia. Näitäkin voinee kutsua konseptitaiteeksi.

Kuva

Kuva

Kuva

Ikivanha juliste! Perustuu suunnitelmiin siitä, että Amaattijuoni olisi tehnyt crossoverin Punasiirtmän klaaniosion kanssa. Matoron nimi myös puuttuu, mikä saattaa viitata siihen, että Matoron suurehko rooli Punasiirtymässä astui kuvaan vasta sitten, kun Metru Nui -kuvion loppupuoli käsitteli niin paljon Kapuran ja Matoron suhdetta. En ole edes ihan varma, milloin tämä tehtiin.

Lisäksi osilla on eri nimet. Kaikkien viestini nimi vaihtuu ainakin kolmesti ennen julkaisua.

Olen aika varma, että Bro-Koron osille on ollut eri joukko nimiä joka vuosi sitten joskus 2015.

Kuva
Sulje spoileri

(saa laittaa omiaan)

(itse heivaan tänne ainakin kaiken Ihme Maan betakaman sitten, kun itse viesti on ilmestynyt)
sometimes / i like fruit snacks
out by / the train tracks
a juice box / and headphones
i enter / the juice zone
Kapura

Re: Karsitut kohtaukset ja hylätyt hypejulisteet

ViestiKirjoittaja Matoro TBS » 14 Huhti 2018, 22:15

Sinulla on ollut DEITTISIMULAATTORIPROJEKTI?
thats awesome man

anyways, minulla on jonkin verran konseptitaidetta
saatte niistä tosin vain yhden

https://drive.google.com/file/d/0B5OAK8 ... UU/preview

tällä fucking drivellä ei vissiin saa upotettua mitään bbcodena
"We've always defined ourselves by the ability to overcome the impossible. "
Matoro TBS
Historiahirnahdus Historiahirnahdus

Paluu Klaanon-keskustelu