Sivu 1/1

Ihme Maa

ViestiLähetetty: 02 Heinä 2017, 22:57
Kirjoittaja Kapura
Kuva

TEASER TRAILER


Ihme Maa, klaanonin ei ensimmäinen mutta varmaan työmäärältään suurin (riippuu siitä, kuinka monta tuntia Kepe on tuskaillut Utopian js:n kanssa) interaktiivinen osa ilmestyy päivämääränä PIAN. (ylläoleva hypepalkki voi antaa tarkemman arvion siitä, kuinka pian on PIAN)

Kehityksen ollessa vielä käynnissä minun on tarpeen tiedustella erästä asiaa: mitä erikoisia (= ei wasd tai nuolinäppäimet) näppäimistöasetteluja haluatte tuettavan pelihahmon liikuttamiseen? Tavoite on, että pelaajan pitää hakata mahdollisimman vähän kaikenlaisia asetusmenuja, joten tuen mielelläni jonkinlaisella purkalla automaattisysteemillä vain ja ainoastaan klaanilaisten oikeasti käyttämiä vaihtoehtoja. Lisäksi, mikä on kolmanneksi huonoin Piraka?

Käytän tätä ketjua tulevaisuudessakin, jos mieleen tulee jotain muuta akuuttia kysyttävää tai ilmoitettavaa. (jos luet tätä selaimella, joka on kohtuullisen uusi firefox tai chrome, sinulla on jo Ihme Maan pelaamiseen kykenevä laite; .exe ja .jar saatavilla hätätapauksiin)

ja kai tähän väliin voisi myös laittaa HIRVITTÄVÄN SPOILERIN, JOKA PILAA KOKO IHME MAAN, ÄLÄ KLIKKAA

Spoileri
Kuva

sen trailerissa olleen hatun voi laittaa päähänsä ilman mitään syytä

V U O D E N P E L I 2 0 1 7
Sulje spoileri

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 02 Heinä 2017, 23:01
Kirjoittaja Kerosiinipelle
Colemak-tuki!

WASD on sillä WARS.

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 03 Heinä 2017, 06:19
Kirjoittaja Nenya
Kaikissa peleissä kuuluu olla IJKL vaihtoehto.

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 03 Heinä 2017, 19:22
Kirjoittaja Matoro TBS
Haluan jonkun vaihtoehdon, jota voin käyttää kaanonisesti ilman sormia.

Ja kolmanneksi huonoin Piraka lienee Thok.

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 04 Marras 2017, 22:37
Kirjoittaja Kapura

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 24 Helmi 2018, 20:09
Kirjoittaja Kapura
voisi alkaa pitää julkista changelogia a) selittääkseni, miksi alkuviestin riivattu palkki etenee niin hitaasti b) tarjotakseni maailman paskinta ennaltaviittausta c) koska koen sen olevan velvoitteeni teille, henkisille kickstarter-tukijoilleni

KORJATTUJA BUGEJA (BROILERIT ELIMINOITU)
- ████████ voivat ████████████████████████
- Avatut kirstut █████████████████████████
- ███████████████████████ laskettiin epäkonsistentisti ████████
- █████████████████████████████████████████████████████████
- Cutscenen jälkeen huoneen musiikki ei jatkunut

Lisäksi aloin optimoida erästä aika tyhmää juttua: kävi ilmi, että käyttämäni purkka web-asia tekee erillisen HTTP-requestin joka ikiselle asset-tiedostolle. Niitä on pelissä tällä hetkellä n. 400, koska en tajunnut varautua tähän; esimerkiksi joka huoneella on erillinen törmäysdatatiedosto, skriptitiedosto, taustamusiikkitiedosto, taustakuvatekstuuri ja ehkä muitakin tekstuureja siitä riippuen, sisältyykö sen renderöimiseen jotain jännää. Tein yksinkertaisen purkkajutun, jonka avulla tiedostoja voi pakata yhteen ja erottaa suorituksenaikaisesti, joten nyt pitää vain pakata kaikki samaan aikaan ladattavat asiat, mikä todennäköisesti laskee HTTP-pyyntöjen määrää aika lailla.

Re: Ihme Maa

ViestiLähetetty: 05 Touko 2018, 23:40
Kirjoittaja Kapura